before n after :D

hello dear.. act hari ni penat sngt nk speaking mcm bajet pandai BI.. ari ni aku decided nk gne bahasa ROJAK.. haha.. korang x akan tertanye punye kot knapa aku punye title ''before n after''..

kalau x tnye un aku akan ckp jugak... sbb aku nk cite ape yg berlaku before EXAM n after EXAM.. act nk cite psal before dulu rite? x kan selepas kot..

BEFORE...
> on9 fb for a few minit only
> watch tv with the textbook
> doesn't update my blog
> cannot go outing

AFTER...
> on9 fb for a longggg time
> watch tv till the tv watch me
> wanna update blog for a longgg post
> can outing when i'm free

btw.. semalam aku bru habes pekse termasukla pekse DK.. so.. kakak aku ajak la aku gi tngk wayang kat square one.. so ape lgi? setuju sngt nk ikot.. mse nk g tngk waktu bile cite uh mule.. aku trnmpk seseorg yg mcm tngk aku dgn muke yg pelik.. so aku un tngk la an.. sekali? amik kau.. budak senteng rupenye.. (x senteng un.. cuma tu my ex ex ex soulmate) haha.. trok an? act nme dia izzat adam.. i call him ADAM.. gile aku benci sngt kat dia... dlm hati...?? secret.. #shutup dh2.. continue the story.. kakak aku decided nk tngk cite KLIP 3GP.. tp pkul 3.45.. so.. we must ask my sister friend.. then dia kate x kesah.. so kakak aku tngk la ape cite yg best.. tetiba.... kakak aku nk tngk cite PARANORMAL ACTIVITY 3... aku cadangkan korg tngk arr.. maunya x tido mlm korg.. sbb.. cite uh cite btol.. cite pada tahun 1988.. best gile... seram.. kalau aku suruh kawan aku akalili tngk.. maunye dia tak tngk dn terjerit2..

# aku x nak tngk cite pasal paranormal lagi !!! tp kan.. aku suka.. cuma takut..

** korang tngk la cite ni.. lgi best dri klip 3gp... :))


No comments:

Post a Comment