giler3x... @_@

Waa…

Bestnyer..

Tdikan,, aku, yana, ainnur and aina, g cari cikgu HAFIZ kat bengkel KH. Aku g laa ngendap kat cermin lutsinar.. aku nk tau sme ade , ade cikgu atau tak,, tetiba cikgu HIDAYAT buka tingkap.. and dya tanye.. ade ape? Aku and yana tros jlan bwat dek je.. tebal doe mke.. and aku suruh ainnur gi tnye cikgu dayat, mne cikgu hafiz… dye pon nk g jumpa cikgu dayat.. tetiba ckgu x de ! and second tyme dye g arr.. soo,, cikgu ade.. and dye tnye.. cikgu,, mne cikgu hafiz?.. and cikgu ckp yg ckgu hafiz ade kat dlm.. waa… nasib baik tau dye kat ane~~ >_<>ckgu dayat g jumpa cikgu kafiz and ckp yg ade org nk jumpa dye.. dye pon kuarr.. (cikgu comel ngan mte sepet dye !) aina pon tnye ark at cikgu,, cikgu,, ptg ni ade latihan sukan x? ckgu ckp x de.. @_@ ek eleh.. pnat je cri cikgu smpai mke tebal… I like cikgu hafizzzzzz ~~~ ^_^ huhu..

No comments:

Post a Comment